Close Menu
    Ostatnie

    Katarscy szejkowie podarowali Donaldowi Trumpowi latający pałac w prezencie!

    15 maja 2025

    Ile zarabia papież? Sekrety finansów głowy kościoła katolickiego

    22 kwietnia 2025

    BMW notuje niemal 33% wzrost sprzedaży samochodów elektrycznych!

    11 kwietnia 2025
    Popularne

    Kim jest Zeus z TikToka?

    16 maja 2023

    Pączki Magdy Gessler z cukierni Słodki Słony w Warszawie na tłusty czwartek [Recenzja]

    7 lutego 2024
    5.0

    Pierwsza klasa Pendolino. Czy warto dopłacić? [Recenzja]

    8 grudnia 2021
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    LuxVibe.plLuxVibe.pl
    Subskrybuj
    • Biżuteria

      Bulgari prezentuje najcieńszy na świecie zegarek

      7 kwietnia 2025

      Leonardo DiCaprio nowym ambasadorem Rolexa! Dlaczego ten duet to idealne połączenie?

      28 lutego 2025

      Luksusowy smartwatch 2025: Tag Heuer Connected vs Hublot Big Bang E – który wybrać?

      15 lutego 2025

      Louis Vuitton Tambour Convergence. Wyjatkowy zegarek z „okienkiem”

      29 stycznia 2025

      Tiffany & Co., Pharrell Williams i latające diamenty

      28 stycznia 2025
    • Dom

      Rząd nie dał rady, ale internauci już tak. Jawne ceny mieszkań dzięki Deweloperuch.pl

      20 marca 2025

      Mercedes oprócz samochodów buduje też… apartamentowce!

      9 lutego 2025

      Robert Lewandowski ma nową willę na Majorce!

      29 stycznia 2025

      Dom Waltera White’a z „Breaking Bad” wystawiony na sprzedaż

      10 stycznia 2025

      Najwyżej położony apartament w UE jest na sprzedaż i znowu na Złotej 44!

      12 grudnia 2024
    • Hitech
      1. Hitech
      2. Gadżety
      3. Zobacz wszystko

      Premiera serii Samsung Galaxy S25 

      23 stycznia 2025

      100 cali prosto z podłogi. Poznajcie ekran XGIMI Ascend

      9 stycznia 2025

      Tajemniczy milioner zamówił smartfon Huawei Mate XT z 18-karatowego złota

      6 stycznia 2025

      Najdroższy komputer Apple. Co otrzymamy w cenie mieszkania?

      2 lipca 2024

      Ten przenośny głośnik jest nie tylko stylowy, ale i oferuje sporą moc

      8 kwietnia 2025

      Casio nie ma smartwatcha, ale ma Casio MTG-B2000YBD G-Shock

      4 kwietnia 2025

      Korg Handytraxx to gramofony dla domowych DJów i audiofila

      27 stycznia 2025

      Ultrahuman, czyli luksusowe smart pierścionki

      23 stycznia 2025

      Ten przenośny głośnik jest nie tylko stylowy, ale i oferuje sporą moc

      8 kwietnia 2025

      Casio nie ma smartwatcha, ale ma Casio MTG-B2000YBD G-Shock

      4 kwietnia 2025

      Korg Handytraxx to gramofony dla domowych DJów i audiofila

      27 stycznia 2025

      Ultrahuman, czyli luksusowe smart pierścionki

      23 stycznia 2025
    • Moda

      Prada przejmuje Versace za 1.25 miliarda euro

      10 kwietnia 2025

      Prada i Versace – rewolucja w świecie mody luksusowej? Gigantyczne przejęcie na horyzoncie!

      6 marca 2025

      Supreme prezentuje kolekcję Wiosna/Lato 2025

      19 lutego 2025

      Gwałtowny spadek sprzedaży Gucci. Czy nadchodzi kryzys w branży luksusowej?

      11 lutego 2025

      Bądź jak Matt Damon w filmie Ford vs. Ferrari dzięki okularom Entourage

      9 lutego 2025
    • Moto
      1. Motoryzacja
      2. Sport
      3. Zobacz wszystko

      BMW iX 2026. Flagowy elektryk z ulepszeniami

      30 stycznia 2025

      Porsche Taycan ustanawia rekord Guinnessa

      30 stycznia 2025

      Cadillac wchodzi w elektryczne SUVy modelem 2026 Cadillac Lyriq-V

      23 stycznia 2025

      BMW Alpina B8 GT. Prawdziwa motoryzacja jeszcze żyje

      22 stycznia 2025

      Elektryczny motocykl Trevor DTRe Vince

      31 marca 2025

      Audi kolejny rok wspiera polski golf

      24 czerwca 2024

      McLaren stworzył najmocniejszy rower eletryczny na świecie

      21 maja 2024

      Piłka z finału Mistrzostw Świata 2022 w piłce nożnej trafi na aukcję

      28 kwietnia 2023

      BMW notuje niemal 33% wzrost sprzedaży samochodów elektrycznych!

      11 kwietnia 2025

      Elektryczny motocykl Trevor DTRe Vince

      31 marca 2025

      Mercedes-AMG prezentuje koncept elektrycznego supersamochodu

      11 marca 2025

      Xiaomi SU7 Ultra oficjalnie wprowadzony na rynek – konfigurator już dostępny

      28 lutego 2025
    • Podróże

      Villas Katarina Skadar Lake – oaza spokoju nad Jeziorem Szkoderskim

      11 kwietnia 2025

      To ulubiony kierunek wakacyjny Polaków. Minister zapowiada hitowe połączenie kolejowe!

      7 kwietnia 2025

      Przetestowaliśmy hotel reprezentacji Polski w piłce nożnej. Luksus i doskonałe warunki

      20 marca 2025

      Ta niezniszczalna walizka przeżyje całe Twoje podróżnicze życie

      19 lutego 2025

      Presidential – Dawny Hotel Marriott z decyzja o wstrzymaniu działalności!

      11 lutego 2025
    • Samoloty & Jachty
      1. Jachty
      2. Samoloty
      3. Zobacz wszystko

      BRABUS Shadow 1200 Cross Top Black Ops Signature Edition. Motorówka z V10 i turbo prędkością

      24 stycznia 2025

      MasterCraft XStar 25 to najpotężniejsza motorówka do holowania

      22 stycznia 2025

      Polska potęga w budowie jachtów. Jesteśmy na pierwszym miejscu w Europie!

      20 stycznia 2025

      86-metrowy superjacht zdemolował nabrzeże w znanym porcie!

      15 października 2024

      Katarscy szejkowie podarowali Donaldowi Trumpowi latający pałac w prezencie!

      15 maja 2025

      Boeing tracił w 2024 roku 37 milionów dolarów dziennie!

      27 stycznia 2025

      Bombardier otwiera salon Aviator Lounge w Monaco Yacht Club

      14 czerwca 2024

      Samolot LOT w nowym malowaniu

      22 listopada 2023

      Katarscy szejkowie podarowali Donaldowi Trumpowi latający pałac w prezencie!

      15 maja 2025

      Jetson One eVTOL to mini samolot z turbo przyśpieszeniem

      31 marca 2025

      Boeing tracił w 2024 roku 37 milionów dolarów dziennie!

      27 stycznia 2025

      BRABUS Shadow 1200 Cross Top Black Ops Signature Edition. Motorówka z V10 i turbo prędkością

      24 stycznia 2025
    • Styl Życia
      1. Drink
      2. Food
      3. Miejsca
      4. Pieniądze
      5. Zobacz wszystko

      Jack Daniel’s 14-letnia Tennessee whiskey – Nowy wymiar smaku

      24 marca 2025

      Wódka z Polski oficjalnym sponsorem Formuły 1!

      6 marca 2025

      London Botnical Spirit. Nowy bezalkoholowy gin od ISH

      24 stycznia 2025

      Jack Daniel’s wprowadza na rynek limitowaną edycję żytniej whisky

      11 stycznia 2025

      Pierwsze na świecie luksusowe czekoladki o smaku… ostryg!

      7 kwietnia 2025

      Arco by Paco Pérez z gwiazdką Michelin jako pierwsza restauracja w Trójmieście!

      20 czerwca 2024

      50 najlepszych restauracji na świecie. Znamy listę!

      7 czerwca 2024

      Najlepsza restauracja w Polsce 2024. Znamy zwycięzcę!

      9 maja 2024
      9.0

      Restauracja Bursztynova w Warszawie. Miejsce w którym królują polskie sery [Recenzja]

      7 marca 2025
      8.8

      Restauracja Ratuszova w Poznaniu – miejsce, które zachwyca smakiem i atmosferą [Recenzja]

      17 stycznia 2025
      8.8

      Ma Maison Michel Moran. Byliśmy w restauracji gwiazdy TVN [Recenzja]

      8 stycznia 2025

      Znane Warszawskie wieżowce do wyburzenia. Co powstanie na ich miejscu?

      5 stycznia 2025

      Ile zarabia papież? Sekrety finansów głowy kościoła katolickiego

      22 kwietnia 2025

      Giełdy toną po cłach Donalda Trumpa, ale Polska reaguje

      7 kwietnia 2025

      Bank przez pomyłkowy przelew uczynił klienta najbogatszym człowiekiem na świecie!

      7 marca 2025

      Polacy są zadłużeni po uszy. Dane są przerażające!

      19 lutego 2025

      Ile zarabia papież? Sekrety finansów głowy kościoła katolickiego

      22 kwietnia 2025

      Giełdy toną po cłach Donalda Trumpa, ale Polska reaguje

      7 kwietnia 2025

      Pierwsze na świecie luksusowe czekoladki o smaku… ostryg!

      7 kwietnia 2025

      Powstanie sequel hitowego „Pewnego razu w Hollywood”!

      4 kwietnia 2025
    LuxVibe.plLuxVibe.pl
    Home»Moto & Sport»Nowa Klasa C zelektryfikowane układy napędowe i hybrydy plug-in o zasięgu ok. 100 km
    Moto & Sport

    Nowa Klasa C zelektryfikowane układy napędowe i hybrydy plug-in o zasięgu ok. 100 km

    LuxVibe.plBy LuxVibe.pl27 marca 202107 minut czytania0 Wyświetleń
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Reddit Email
    Mercedes-Benz C-Klasse, 2021, Selenitgrau magno, Leder zweifarbig Sienabraun/Schwarz Mercedes-Benz C-Class, 2021, selenite grey magno, siena brown/black leather
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Systematyczna elektryfikacja i inteligentny downsizing sprawiają, że najnowsza Klasa C wyznacza nowe standardy w dziedzinie efektywności. Gama silnikowa modelu obejmuje wyłącznie zelektryfikowane 4-cylindrowe jednostki napędowe z aktualnej modułowej rodziny silników Mercedes-Benz FAME – co odgrywa istotną rolę w uzyskaniu elastyczności w ramach międzynarodowej sieci produkcyjnej. Wkrótce po premierze do oferty dołączą hybrydy plug-in o zasięgu w trybie elektrycznym wynoszącym około 100 km (WLTP).

    Zarówno silniki wysokoprężne, jak i benzynowe oprócz turbodoładowania korzystają z drugiej generacji układu tzw. łagodnej hybrydy – rozrusznika zintegrowanego z alternatorem (ISG). ISG wykorzystuje 48-woltową pokładową instalację elektryczną, umożliwiając realizację funkcji takich jak „żeglowanie”, dodatkowy „zastrzyk” momentu obrotowego podczas przyspieszenia i odzyskiwanie energii. Efekt: znaczne obniżenie zużycia paliwa. Poza tym dzięki ISG jednostki uruchamiają się bardzo szybko i komfortowo. W rezultacie działanie funkcji start/stop jest dla kierowcy niemal tak samo niezauważalne jak przejście z trybu żeglowania z wyłączonym silnikiem do dynamicznego przyspieszenia. Ponadto inteligentna współpraca z ISG zapewnia wyjątkowo płynną pracę jednostki na biegu jałowym.

    Pierwszy silnik wysokoprężny ze zintegrowanym rozrusznikoalternatorem

    Czołowym reprezentantem działań zmierzających do poprawy efektywności jest nowy silnik wysokoprężny OM 654 M z drugą generacją rozrusznika zintegrowanego z alternatorem (ISG) oraz 48-woltową częściową pokładową instalacją elektryczną. Funkcje odzyskiwania energii i „żeglowania” z wyłączoną jednostką napędową sprawiają, że silnik jest jeszcze oszczędniejszy. Oprócz elektryfikacji, która obejmuje również zastosowanie elektrycznej sprężarki w układzie klimatyzacji, lista najważniejszych modyfikacji obejmuje:

    • nowy wał korbowy, który zwiększa skok tłoka do 94,3 mm i pojemność do 1992 ccm (wcześniej: 92,3 mmi 1950 ccm)

    • zwiększenie ciśnienia wtrysku do 2700 barów (poprzednio: 2500 barów)

    • wyjątkowo krótkie czasy reakcji i równomierne dostarczanie mocy dzięki zastosowaniu dwóch chłodzonych cieczą turbosprężarek, które mają teraz zmienną geometrię turbiny

    • wypełnione sodem kanały chłodzące w każdym ze stalowych tłoków; pomaga to rozproszyć skoki temperatury w komorze spalania

    Wysokoprężna jednostka idzie także o krok dalej w zakresie oczyszczania spalin. W tym przypadku działania obejmują:

    • umieszczony przy silniku katalizator magazynujący NOx, służący do redukcji tlenków azotu

    • DPF (filtr cząstek stałych ze specjalną powłoką zmniejszającą również ilość tlenków azotu)

    • katalizator SCR (selektywna redukcja katalityczna z odmierzoną ilością wtrysku AdBlue®)

    • dodatkowy katalizator SCR w podwoziu pojazdu, z osobno odmierzaną ilością wtrysku AdBlue®

    Dane techniczne: wersje wysokoprężne, nadwozie Limuzyna (w nawiasie – Kombi).


     
    C 220 dC 300 d
    Pojemność skokowaccm19921992
    Moc maks.kW/KM147/200195/265
    przyobr./min42004200
    Dodatkowa moc (boost)kW/KM15/2015/20
    Maks. moment obr.Nm440550
    przyobr./min1800-28001800-2200
    Dod. moment obr. (boost)Nm200200
    Przyspieszenie 0-100 km/hs7,3 (7,4)5,7 (5,8)
    Prędkość maksymalnakm/h245 (242)250 (250)
    Zużycie paliwa WLTPl/100 km4,9-5,6(5,1-5,8)5,0-5,6(5,1-5,8
    Emisje CO2 WLTPg/km130-148(134-152)131-148(135-152)

    Czterocylindrowy silnik benzynowy z ISG drugiej generacji

    Swoją premierę w Klasie C świętuje także 4-cylindrowy silnik benzynowy M 254, również współpracujący z drugą generacją rozrusznika z alternatorem (ISG). W rezultacie dysponuje on dodatkowo do 15 kW mocy i do 200 Nm momentu obrotowego. Dzięki funkcji odzyskiwania energii oraz możliwości „żeglowania” z wyłączonym silnikiem benzynowa jednostka jest bardzo efektywna. Mercedes-Benz po raz pierwszy w jednej konstrukcji połączył tu wszystkie innowacje modułowej rodziny 4- i 6-cylindrowych silników benzynowych i wysokoprężnych. Obejmują one powłokę cylindrów NANOSLIDE®, honowanie cylindrów CONICSHAPE® (honowanie trąbkowe) oraz układ oczyszczania spalin umieszczony bezpośrednio przy silniku.

    Zupełną nowością jest segmentowa turbosprężarka z połączeniem przepływowym – to rozwinięcie techniki twin-scroll, zapewniające jeszcze bardziej natychmiastową reakcję układu doładowania. Nowo opracowana segmentowa turbosprężarka powstała w ramach współpracy konstruktorów turbosprężarek Mercedes-Benzz zespołem Formuły 1 Mercedes-AMG Petronas. Ten techniczny transfer do produkcji seryjnej wyznacza nowe standardy w zakresie mocy w relacji do maksymalnej efektywności. Chwilowo moc wersji C 300 (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,6-7,0 l/100 km, emisje CO2 w cyklu mieszanym: 150-159 g/km) może wzrosnąć naweto 20 kW (tryb overboost).

    Dane techniczne: wersje benzynowe, nadwozie Limuzyna (w nawiasie – Kombi)

      C 180C 200C 200 4MATICC 300C 300 4MATIC
    Pojemność skokowaccm14961496149619991999
    Moc maks.kW/KM125/170150/204150/204190/258190/258
    przyobr./min5500-61005800-61005800-610058005800
    Dodatkowa moc (boost)kW/KM15/2015/2015/2015/2015/20
    Maks. moment obr.Nm250300300400400
    przyobr./min1800-40001800-40001800-40002000-32002000-3200
    Dod. moment obr. (boost)Nm200200200200200
    Przyspieszenie 0-100 km/hs8,67,3 (7,5)7,16,06,0
    Prędkość maksymalnakm/h231246 (240)241250250
    Zużycie paliwa WLTPl/100 km6,2-7,26,3-7,2(6,5-7,4)6,6-7,66,6-7,47,0-7,9
    Emisje CO2 WLTPg/km141-163143-163(149-168)151-172150-169160-180

    Skrzynia biegów: automatyczna przekładnia teraz standardowo we wszystkich wersjach

    Automatyczna przekładnia 9G-TRONIC została udoskonalona pod kątem przystosowania do ISG i jest teraz montowana we wszystkich wersjach Klasy C. Silnik elektryczny, energoelektronikę i chłodnicę przeniesiono na lub do skrzyni, rezygnując z okablowania – z korzyścią dla przestrzeni montażowej i masy. Dodatkowo zwiększono efektywność przekładni. Przykład: zoptymalizowana współpraca z elektryczną pomocniczą pompą oleju pozwala zredukować wydatek mechanicznej pompy względem poprzednika o 30%. Ponadto zastosowano nowe, w pełni zintegrowane sterowanie skrzynią, z wielordzeniowym procesorem i nową techniką łączności. Pomijając zwiększoną moc obliczeniową, drastycznie zmniejszono liczbę elektrycznych interfejsów, a waga elementów sterujących przekładnią w porównaniu z poprzednikiem spadła o 30%.

    Równocześnie udoskonalono układ napędu na cztery koła 4MATIC. Z myślą o uzyskaniu rozkładu obciążenia idealnego pod kątem dynamiki jazdy nowy napęd przedniej osi pozwala na przenoszenie wyższego momentu obrotowego. Co więcej, jest on znacznie lżejszy od rozwiązania z poprzednika, przyczyniając się do redukcji CO2. Inżynierowie zdołali również ograniczyć spowodowane tarciem straty w nowej skrzynce rozdzielczej.

    Hybrydy plug-in o zasięgu ok. 100 km „na prądzie” (WLTP)

    Wkrótce po premierze nowej Klasy C do oferty dołączą hybrydy plug-in z napędem czwartej generacji. Elektryfikacja robi wielki krok naprzód, korzystając z tych samych podstawowych silników. Połączenie 129-konnej jednostki elektrycznej i około 100-kilometrowego zasięgu w trybie stricte elektrycznym (WLTP) sprawia, że hybrydowa Klasa C plug-in w wielu przypadkach będzie mogła poruszać się wyłącznie „na prądzie”, bez używania silnika spalinowego przez wiele dni. Najpierw pojawi się wariant z 2-litrową odmianą ultranowoczesnej 4-cylindrowej jednostki M 254, a później – Limuzyna i Kombi z hybrydowym napędem plug-in z silnikiem wysokoprężnym.

    Nowa instalacja wysokiego napięcia jest bardziej kompaktowa, mocniejsza i wyróżnia się znacznie ograniczoną liczbą wysokonapięciowych interfejsów. Integracja energoelektroniki w obudowie przekładni zmniejsza wymaganą przestrzeń montażową, a także upraszcza procesy montażu w zakładzie produkcyjnym. Zwiększenie napięcia systemowego podnosi moc bez potrzeby stosowania przewodów o większym przekroju.

    Silnik synchroniczny z magnesami trwałymi natychmiast generuje maksymalny moment obrotowy 440 Nm, zapewniając wysoką dynamikę podczas codziennej jazdy. Pełna moc jednostki elektrycznej jest dostępna do prędkości 140 km/h, po czym zostaje subtelnie ograniczona.

    Opracowany przez Mercedes-Benz AG wysokonapięciowy akumulator nowych Klas C w wersji plug-in należy do rodziny akumulatorów czwartej generacji. Składa się z 96 ogniw i ma łączną pojemność 25,4 kWh. Z uwagi na wysoką gęstość energii akumulator wyposażono w wewnętrzny układ chłodzenia. Dzięki temu system zarządzania temperaturą może sterować temperaturą roboczą niezależnie od wentylacji kabiny. Oprócz harmonijnej pracy w gorących i zimnych regionach umożliwia to szybkie ładowanie prądem stałym (DC). Nawet gdy akumulator jest całkowicie rozładowany, można go naładować do pełna w ciągu około 30 minut, korzystając z opcjonalnej ładowarki DC o mocy 55 kW. Dostępna jest też standardowa trójfazowa ładowarka AC o mocy 11 kW (w zależności od rynku), służąca do ładowania prądem przemiennym.

    Lokalizacja akumulatora w samochodzie jest korzystniejsza niż w poprzedniku: w bagażniku nie ma już „schodka”. Szczególnie daje się to odczuć w przypadku wersji Kombi. Długość podłogi bagażnika wzrosła tuo 63 mm, do 1043 mm. Pod roletą można bez problemu umieścić wysokie pojemniki czy skrzynki, ponieważ wysokość przestrzeni ładunkowej zwiększyła się o 150 mm, do 732 mm. Pojemność bagażnika wynosi 360 l (o 45 l więcej niż w poprzedniku), a po złożeniu tylnych siedzeń Kombi może pomieścić nawet 1375 l (+40 l). Standardowo zarówno Limuzyna, jak i Kombi są wyposażone w tylne zawieszenie pneumatyczne z kontrolą prześwitu.

    Wrażenia z jazdy: więcej „prądu”

    W związku ze zwiększeniem zasięgu w trybie elektrycznym do ok. 100 km, użytkownicy nowych Klas C plug-in będą mogli pokonywać większość codziennych podróży wyłącznie „na prądzie”. Funkcja odzyskiwania energii, pozwalająca na odzyskiwanie energii kinetycznej podczas wytracania prędkości, została ulepszona w ramach współdziałania z hamulcem hydraulicznym. Moc odzysku energii przekracza teraz 100 kW. Bazując na trasie przejazdu, inteligentna strategia działania aktywuje tryb elektryczny tam, gdzie jest to najbardziej odpowiednie. Uwzględnia przy tym czynniki takie jak dane nawigacji, topografia terenu, ograniczenia prędkości i warunki ruchu na całej planowanej trasie. Pomijając tryb SPORT, kierowca może bezpośrednio wpływać na stopień odzysku energii za pomocą łopatek przy kierownicy; do wyboru ma trzy progi intensywności, w tym tryb jazdy „z jednym pedałem” – po zdjęciu nogi z pedału gazu samochód zwalnia tak intensywnie, że używanie hydraulicznego hamulca nożnego często nie jest potrzebne.

    Ponadto użytkownik ma do dyspozycji program BATTERY HOLD (utrzymuje stan naładowania wysokonapięciowego akumulatora) oraz ELECTRIC (jazda w trybie elektrycznym do prędkości 140 km/h, regulowany stopień odzysku energii, specjalnie przystosowany Aktywny asystent odległości DISTRONIC, aktywacja silnika spalinowego poprzez przekroczenie punktu nacisku w pedale gazu).

    mercedes mercedes c
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Może Cię również Zainteresować

    BMW notuje niemal 33% wzrost sprzedaży samochodów elektrycznych!

    11 kwietnia 2025

    Elektryczny motocykl Trevor DTRe Vince

    31 marca 2025

    Mercedes-AMG prezentuje koncept elektrycznego supersamochodu

    11 marca 2025
    Dodaj komentarz
    Dodaj komentarz Anuluj odpowiedź

    Popularne

    Kim jest Zeus z TikToka?

    16 maja 2023

    Pączki Magdy Gessler z cukierni Słodki Słony w Warszawie na tłusty czwartek [Recenzja]

    7 lutego 2024
    5.0

    Pierwsza klasa Pendolino. Czy warto dopłacić? [Recenzja]

    8 grudnia 2021
    Nasze sociale
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    Najnowsze

    Katarscy szejkowie podarowali Donaldowi Trumpowi latający pałac w prezencie!

    LuxVibe.pl15 maja 2025

    Rodzina królewska Kataru podarowała prezydentowi Trumpowi samolot Boeing 747-8 Jumbo Jet o wartości 400 milionów…

    Ile zarabia papież? Sekrety finansów głowy kościoła katolickiego

    LuxVibe.pl22 kwietnia 2025

    Śp. Papież Franciszek od lat budził podziw skromnym stylem życia. Ale jak to możliwe, że…

    BMW notuje niemal 33% wzrost sprzedaży samochodów elektrycznych!

    LuxVibe.pl11 kwietnia 2025

    BMW rozpoczęło rok 2025 z imponującym wzrostem sprzedaży pojazdów elektrycznych (EV). W pierwszym kwartale firma…

    O nas
    O nas

    LuxVibe.pl to lifestylowy magazyn o luksusie, stylu życia i pieniądzach. Prezentujemy najlepsze usługi, produkty i miejsca w Polsce oraz na całym świecie.

    Najnowsze

    Katarscy szejkowie podarowali Donaldowi Trumpowi latający pałac w prezencie!

    15 maja 2025

    Ile zarabia papież? Sekrety finansów głowy kościoła katolickiego

    22 kwietnia 2025

    BMW notuje niemal 33% wzrost sprzedaży samochodów elektrycznych!

    11 kwietnia 2025
    Popularne

    Kim jest Zeus z TikToka?

    16 maja 2023

    Pączki Magdy Gessler z cukierni Słodki Słony w Warszawie na tłusty czwartek [Recenzja]

    7 lutego 2024
    5.0

    Pierwsza klasa Pendolino. Czy warto dopłacić? [Recenzja]

    8 grudnia 2021
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Kontakt
    • Media o nas
    • Praca
    • Reklama
    © 2025 LuxVibe.pl

    Wpisz czego szukasz i wciśnij Enter, aby wyszukać. Kliknij Esc, aby anulować.