Włoski dom mody Gucci dzieli się odą do miasta, które nigdy nie śpi w kampanii swojej najnowszej kolekcji torebek i akcesoriów Blondie. Nowa kampania, wymyślona przez dyrektora kreatywnego Alessandro Michele i dyrektora artystycznego Christophera Simmondsa, sfotografowana przez Angelo Pennettę, przedstawia eleganckie momenty wśród najbardziej rozpoznawalnych zabytków Nowego Jorku. Kolekcja Gucci Blondie czerpie inspirację z archiwalnych projektów z wczesnych lat 70., a jednocześnie zawiera współczesne kody w celu promowania ponadczasowości.
Blondie w Wielkim Jabłku
Gucci Blondie została po raz pierwszy zaprezentowana podczas Love Parade Gucci na Hollywood Boulevard w Los Angeles zeszłej jesieni, ale teraz debiutuje w Nowym Yorku.
W minutowej reklamie podążamy za modelkami ubranymi w Gucci Love Parade przez ruchliwe ulice Nowego Jorku, na szczycie Empire State Building, w sali Radio City Music, w Muzeum Guggenheima i nie tylko. Od hałasów taksówek po bieganie na pokaz, film jest przykładem energii płynącej z Nowego Jorku.
Zdjęcia w stylu dokumentalnym mają na celu przywołanie minionej epoki fotografii analogowej i ukazują momenty spontaniczności, zachowując jednocześnie dziedzictwo Gucciego na każdym zdjęciu.
Odpowiednio dobrany przebój Amandy Lear z 1978 roku „Follow Me” służy jako ścieżka dźwiękowa, podczas gdy dwa pierwsze teksty rozpoczynające narrację brzmią: „Wychodzę, ruszam do przodu„.
Nowa kolekcja charakteryzuje się unikalnymi kształtami, z których każdy jest zdefiniowany centralnie umieszczonym, zaokrąglonym, zazębiającym się emblematem „G”, wprowadzonym po raz pierwszy w 1971 roku.
Kolekcja Gucci Blondie obejmuje różne rozmiary, fasony i detale, od listonoszki, którą można nosić na ramieniu lub w poprzek ciała, z dołączonymi paskami z siatki lub skórzanymi paskami, po mniejszy styl na dzień i na noc.
Miniaturowa wersja, również wyposażona w wymienne i regulowane paski ze skóry i tkaniny, dopełnia wybór.
Dostępne są wzory ze skóry, zamszu i płótna GG, ze zróżnicowaną paletą zarówno toreb, jak i pasków w paski.
Nowe torebki Gucci Blondie sprzedawane są w cenie od 2980 do 3890 dolarów, a paski od 480 do 510 dolarów.
Paradoks stylu
Gucci jest najbardziej znane z zacierania linii stylu i płci oraz naginania zasad konformizmu, aby umożliwić nieograniczone wyrażanie siebie, które czasami obejmuje mieszanie paradoksalnie sprzecznych elementów.
Paradoks między najnowszą kampanią Love Parade inspirowaną Nowym Jorkiem a poprzednią kampanią i pokazem na wybiegu Love Parade, inspirowaną Hollywood, stanowi przykład tego pomysłu, jednocześnie łącząc w jedno nadmorskie odpowiedniki – tyle, że na przeciwległych krańcach ogromnego kraju.
W listopadzie 2021 roku Gucci urządził wspaniałą paradę celebrującą miłość, wraz z gwiazdorską obsadą i listą gości wzdłuż Hollywood Boulevard.
Szczycące się bogactwem i wspaniałością, wydarzenie to ukierunkowało stary hollywoodzki szyk, podkreślając ponad 100 stylizacji z kolekcji. Motywy filmowe zostały powtórzone poprzez użycie kowbojskich kapeluszy, piór, sztucznych futer i nie tylko.
Obecni byli artyści, w tym Billie Eilish, Miley Cyrus, Tracee Ellis Ross, Lizzo, Salma Hayek i inni.
Następnie, aby przenieść pokaz na ekran, dom mody zadebiutował z kampanią filmową „Love Parade”.
W filmie występują Miley Cyrus, Snoop Dogg, Beanie Feldstein, Deng Lun, Jungjae Lee i Liu Wen. Widzowie oglądają, jak te słynne postacie oddają się niekończącym się smakołykom i śmiechowi, przedstawiając czysty hollywoodzki blichtr.
Ubrani w jaskrawe kolory, błyszczące komplety i charakterystyczne elementy Gucciego, bohaterowie filmu stukają się kieliszkami koktajlowymi i biorą udział w zabawnych walkach na jedzenie. Uchwycone przez fotografów Merta Alasa i Marcusa Piggota gwiazdy celebrują rytuał bankietu, który następnie zamienia się w, jak to opisuje Gucci, dionizyjski rytuał tańca.