Hennessy chyba najbardziej znany i najlepiej sprzedający się koniak na świecie oraz National Basketball Association ogłosiły start wieloletniej współpracy, dzięki której Hennessy zostanie oficjalnym partnerem NBA, Women’s National Basketball Association (WNBA) i USA Basketball.
„Partnerstwo między Hennessy i NBA połączyło dwie globalne marki z wieloletnimi wspólnymi wartościami i pasją do przekraczania granic potencjału” – powiedział Forbes Giles Woodyer, starszy wiceprezes Hennessy US. „Czujemy się szczęśliwi, że możemy współpracować z organizacją, która oferuje tak wiele różnorodnych stowarzyszeń i możliwości przyjęcia ducha tej gry”.
Jack Daniel’s był poprzednim partnerem „alkoholowym” NBA.
NBA i Hennessy ogłoszą swoje partnerstwo w tym tygodniu podczas AllStar Weekend, gdzie Hennessy będzie partnerem stowarzyszonym w imprezie gdzie wystąpią gwiazdy sponsorowane przez markę chipsów Ruffles oraz partnerem prezentującym czerwony dywan przed meczem.
Hennessy dąży również do zwiększenia świadomosci fanów NBA, WNBA i koszykówki USA poprzez zapewnienie dostępu do gier, graczy, wydarzeń kulturalnych, tworzenie i upamiętnianie specjalnych historii i aktywacji, które podkreślają ich motto: „Nigdy nie przestawaj. Nigdy się nie zatrzymuj„.
Przeczytaj też:
- Ten zegarek Casio wygląda jak model za tysiąc złotych, a kosztuje mniej niż kolacja we dwoje
- Audi wraca do przycisków! Rewolucja w 5 modelach, która zmieni wszystko
- Buty, w których zagrasz w Super Nintendo. AIR SNES łączą modę lat 90. z retro gamingiem
- Infinix i Pininfarina łączą siły: legendarny włoski design trafi do smartfonów
- Ten jacht ma maszt wyższy niż Statua Wolności! Zobaczysz go już w 2030 roku
„Ta wspólna podróż” – powiedział Woodyer – „Odkryje królestwa dziedzictwa, kultury i innowacji, kreując prawdziwe i nieoczekiwane sposoby, w jakie fani będą mogli się dalej angażować i być częścią energii, która wykracza poza grę – na boisku, na fandomie, oraz w społecznościach lokalnych”.

