Close Menu
    Ostatnie

    Nowe BMW i3 pojawi się na rynku w 2026 roku

    14 sierpnia 2025

    BYD prezentuje koncepcję elektrycznego supersamochodu U9 o gigantycznej mocy

    11 sierpnia 2025

    Tysiące hoteli w Europie pozywa Booking.com – czy wielki gracz turystyczny stoi przed poważnym kryzysem?

    8 sierpnia 2025
    Popularne

    Kim jest Zeus z TikToka?

    16 maja 2023
    7.0

    U Fukiera – dobre, polskie jedzenie w europejskich cenach [Recenzja]

    16 listopada 2023

    Pączki Magdy Gessler z cukierni Słodki Słony w Warszawie na tłusty czwartek [Recenzja]

    7 lutego 2024
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    LuxVibe.plLuxVibe.pl
    Subskrybuj
    • Biżuteria

      Ulysse Nardin Blast Free Wheel Maillechort – 50 egzemplarzy, srebrna tarcza i unoszący się mechanizm

      19 lipca 2025

      Walka o niebieski skarb: Jak Tiffany & Co. rozwścieczyło swoich klientów

      18 lipca 2025

      Casio Edifice EFR‑S108 – nowa era teksturowanych tarcz

      11 lipca 2025

      Szwajcarskie zegarmistrzostwo na zakręcie: pomiędzy dziedzictwem a cyfrową przyszłością

      4 lipca 2025

      Bulgari prezentuje najcieńszy na świecie zegarek

      7 kwietnia 2025
    • Dom

      Darłowo w świetle reflektorów: luksusowy apartament sprzedany za blisko 6 mln zł

      27 lipca 2025

      Posiadłość Henryka Sienkiewicza sprzedana za parę groszy. Smutny finał historii po polskim wieszczu

      19 lipca 2025

      Nieruchomość dnia: Nietuzinkowa rezydencja w Wawrze

      10 czerwca 2025

      Rząd nie dał rady, ale internauci już tak. Jawne ceny mieszkań dzięki Deweloperuch.pl

      20 marca 2025

      Mercedes oprócz samochodów buduje też… apartamentowce!

      9 lutego 2025
    • Hitech
      1. Hitech
      2. Gadżety
      3. Zobacz wszystko

      Premiera serii Samsung Galaxy S25 

      23 stycznia 2025

      100 cali prosto z podłogi. Poznajcie ekran XGIMI Ascend

      9 stycznia 2025

      Tajemniczy milioner zamówił smartfon Huawei Mate XT z 18-karatowego złota

      6 stycznia 2025

      Najdroższy komputer Apple. Co otrzymamy w cenie mieszkania?

      2 lipca 2024

      Znajdź to, co ważne dzięki Nomad Tracking Card

      8 sierpnia 2025

      Ten przenośny głośnik jest nie tylko stylowy, ale i oferuje sporą moc

      8 kwietnia 2025

      Casio nie ma smartwatcha, ale ma Casio MTG-B2000YBD G-Shock

      4 kwietnia 2025

      Korg Handytraxx to gramofony dla domowych DJów i audiofila

      27 stycznia 2025

      Znajdź to, co ważne dzięki Nomad Tracking Card

      8 sierpnia 2025

      iPhone 007: Caviar łączy iPhone’a z zegarkiem Omega Seamaster Jamesa Bonda

      22 lipca 2025

      Caviar zmienił nowe składaki Samsunga w ultraluksusowe dzieła sztuki

      10 lipca 2025

      Realme GT 7 Dream Edition: Nowy gracz na rynku flagowców

      28 maja 2025
    • Moda

      Luksus pod presją: sprzedaż Louis Vuitton spada o 9%

      25 lipca 2025

      Okulary jak Porsche – jak model 911 Targa zainspirował luksusowy design

      10 lipca 2025

      Shein ukarany w Europie! Ogromna kara dla popularnego sklepu

      4 lipca 2025

      Zapach triumfu: Trump reklamuje perfumy „Victory 45‑47” – złoto, siła i kontrowersje

      1 lipca 2025

      Założyciel Reeboka uruchamia kosmiczny startup z butami w kosmosie

      26 czerwca 2025
    • Moto
      1. Motoryzacja
      2. Sport
      3. Zobacz wszystko

      Nowe BMW i3 pojawi się na rynku w 2026 roku

      14 sierpnia 2025

      BYD prezentuje koncepcję elektrycznego supersamochodu U9 o gigantycznej mocy

      11 sierpnia 2025

      Luksus i wydajność skrojone na miarę – Range Rover Sport SV Bespoke

      24 lipca 2025

      BMW iX 2026. Flagowy elektryk z ulepszeniami

      30 stycznia 2025

      Skyline e-Bike: luksusowy rower elektryczny zintegrowany z innowacją

      8 sierpnia 2025

      Elektryczny motocykl Trevor DTRe Vince

      31 marca 2025

      Audi kolejny rok wspiera polski golf

      24 czerwca 2024

      McLaren stworzył najmocniejszy rower eletryczny na świecie

      21 maja 2024

      Nowe BMW i3 pojawi się na rynku w 2026 roku

      14 sierpnia 2025

      BYD prezentuje koncepcję elektrycznego supersamochodu U9 o gigantycznej mocy

      11 sierpnia 2025

      Skyline e-Bike: luksusowy rower elektryczny zintegrowany z innowacją

      8 sierpnia 2025

      Luksus i wydajność skrojone na miarę – Range Rover Sport SV Bespoke

      24 lipca 2025
    • Podróże

      Tysiące hoteli w Europie pozywa Booking.com – czy wielki gracz turystyczny stoi przed poważnym kryzysem?

      8 sierpnia 2025

      Villas Katarina Skadar Lake – oaza spokoju nad Jeziorem Szkoderskim

      11 kwietnia 2025

      To ulubiony kierunek wakacyjny Polaków. Minister zapowiada hitowe połączenie kolejowe!

      7 kwietnia 2025

      Przetestowaliśmy hotel reprezentacji Polski w piłce nożnej. Luksus i doskonałe warunki

      20 marca 2025

      Ta niezniszczalna walizka przeżyje całe Twoje podróżnicze życie

      19 lutego 2025
    • Samoloty & Jachty
      1. Jachty
      2. Samoloty
      3. Zobacz wszystko

      BRABUS Shadow 1200 Cross Top Black Ops Signature Edition. Motorówka z V10 i turbo prędkością

      24 stycznia 2025

      MasterCraft XStar 25 to najpotężniejsza motorówka do holowania

      22 stycznia 2025

      Polska potęga w budowie jachtów. Jesteśmy na pierwszym miejscu w Europie!

      20 stycznia 2025

      86-metrowy superjacht zdemolował nabrzeże w znanym porcie!

      15 października 2024

      Katarscy szejkowie podarowali Donaldowi Trumpowi latający pałac w prezencie!

      15 maja 2025

      Boeing tracił w 2024 roku 37 milionów dolarów dziennie!

      27 stycznia 2025

      Bombardier otwiera salon Aviator Lounge w Monaco Yacht Club

      14 czerwca 2024

      Samolot LOT w nowym malowaniu

      22 listopada 2023

      Katarscy szejkowie podarowali Donaldowi Trumpowi latający pałac w prezencie!

      15 maja 2025

      Jetson One eVTOL to mini samolot z turbo przyśpieszeniem

      31 marca 2025

      Boeing tracił w 2024 roku 37 milionów dolarów dziennie!

      27 stycznia 2025

      BRABUS Shadow 1200 Cross Top Black Ops Signature Edition. Motorówka z V10 i turbo prędkością

      24 stycznia 2025
    • Styl Życia
      1. Drink
      2. Food
      3. Miejsca
      4. Pieniądze
      5. Zobacz wszystko

      Jak wybrać idealny kieliszek do wina

      11 czerwca 2025

      Jack Daniel’s 14-letnia Tennessee whiskey – Nowy wymiar smaku

      24 marca 2025

      Wódka z Polski oficjalnym sponsorem Formuły 1!

      6 marca 2025

      London Botnical Spirit. Nowy bezalkoholowy gin od ISH

      24 stycznia 2025

      Ekstremalny luksus na talerzu – krab za 5 tys. zł w Gdańsku

      7 sierpnia 2025

      Gorąco? Może loda? To usiądź bo cena tych lodów zwali cię z nóg

      21 lipca 2025

      Pierwsze na świecie luksusowe czekoladki o smaku… ostryg!

      7 kwietnia 2025

      Arco by Paco Pérez z gwiazdką Michelin jako pierwsza restauracja w Trójmieście!

      20 czerwca 2024

      HighGarden Rooftop Lounge – najwyżej położony koktajl bar w UE otwiera się w sercu Warszawy

      7 sierpnia 2025

      Tesla otwiera… bar z hamburgerami serwowanymi przez roboty!

      20 lipca 2025
      9.0

      Restauracja Bursztynova w Warszawie. Miejsce w którym królują polskie sery [Recenzja]

      7 marca 2025
      8.8

      Restauracja Ratuszova w Poznaniu – miejsce, które zachwyca smakiem i atmosferą [Recenzja]

      17 stycznia 2025

      Polski gigant wchodzi na rynek wina premium i brandy

      20 lipca 2025

      Pole między blokami za 11 mln zł – niezwykła parcela w Lublinie jednak na sprzedaż!

      16 czerwca 2025

      Deficyt budżetu Polski po maju: szokujące dane Ministerstwa Finansów

      16 czerwca 2025

      Zarobki Polaków w 2025 roku: Rekordy i wyhamowanie – co to oznacza dla Twojego portfela?

      21 maja 2025

      Ekstremalny luksus na talerzu – krab za 5 tys. zł w Gdańsku

      7 sierpnia 2025

      HighGarden Rooftop Lounge – najwyżej położony koktajl bar w UE otwiera się w sercu Warszawy

      7 sierpnia 2025

      Gorąco? Może loda? To usiądź bo cena tych lodów zwali cię z nóg

      21 lipca 2025

      Tesla otwiera… bar z hamburgerami serwowanymi przez roboty!

      20 lipca 2025
    LuxVibe.plLuxVibe.pl
    Home»Moto & Sport»Nowa Klasa C zelektryfikowane układy napędowe i hybrydy plug-in o zasięgu ok. 100 km
    Moto & Sport

    Nowa Klasa C zelektryfikowane układy napędowe i hybrydy plug-in o zasięgu ok. 100 km

    LuxVibe.plBy LuxVibe.pl27 marca 202107 minut czytania
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Reddit Email
    Mercedes-Benz C-Klasse, 2021, Selenitgrau magno, Leder zweifarbig Sienabraun/Schwarz Mercedes-Benz C-Class, 2021, selenite grey magno, siena brown/black leather
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Systematyczna elektryfikacja i inteligentny downsizing sprawiają, że najnowsza Klasa C wyznacza nowe standardy w dziedzinie efektywności. Gama silnikowa modelu obejmuje wyłącznie zelektryfikowane 4-cylindrowe jednostki napędowe z aktualnej modułowej rodziny silników Mercedes-Benz FAME – co odgrywa istotną rolę w uzyskaniu elastyczności w ramach międzynarodowej sieci produkcyjnej. Wkrótce po premierze do oferty dołączą hybrydy plug-in o zasięgu w trybie elektrycznym wynoszącym około 100 km (WLTP).

    Zarówno silniki wysokoprężne, jak i benzynowe oprócz turbodoładowania korzystają z drugiej generacji układu tzw. łagodnej hybrydy – rozrusznika zintegrowanego z alternatorem (ISG). ISG wykorzystuje 48-woltową pokładową instalację elektryczną, umożliwiając realizację funkcji takich jak „żeglowanie”, dodatkowy „zastrzyk” momentu obrotowego podczas przyspieszenia i odzyskiwanie energii. Efekt: znaczne obniżenie zużycia paliwa. Poza tym dzięki ISG jednostki uruchamiają się bardzo szybko i komfortowo. W rezultacie działanie funkcji start/stop jest dla kierowcy niemal tak samo niezauważalne jak przejście z trybu żeglowania z wyłączonym silnikiem do dynamicznego przyspieszenia. Ponadto inteligentna współpraca z ISG zapewnia wyjątkowo płynną pracę jednostki na biegu jałowym.

    Pierwszy silnik wysokoprężny ze zintegrowanym rozrusznikoalternatorem

    Czołowym reprezentantem działań zmierzających do poprawy efektywności jest nowy silnik wysokoprężny OM 654 M z drugą generacją rozrusznika zintegrowanego z alternatorem (ISG) oraz 48-woltową częściową pokładową instalacją elektryczną. Funkcje odzyskiwania energii i „żeglowania” z wyłączoną jednostką napędową sprawiają, że silnik jest jeszcze oszczędniejszy. Oprócz elektryfikacji, która obejmuje również zastosowanie elektrycznej sprężarki w układzie klimatyzacji, lista najważniejszych modyfikacji obejmuje:

    • nowy wał korbowy, który zwiększa skok tłoka do 94,3 mm i pojemność do 1992 ccm (wcześniej: 92,3 mmi 1950 ccm)

    • zwiększenie ciśnienia wtrysku do 2700 barów (poprzednio: 2500 barów)

    • wyjątkowo krótkie czasy reakcji i równomierne dostarczanie mocy dzięki zastosowaniu dwóch chłodzonych cieczą turbosprężarek, które mają teraz zmienną geometrię turbiny

    • wypełnione sodem kanały chłodzące w każdym ze stalowych tłoków; pomaga to rozproszyć skoki temperatury w komorze spalania

    Wysokoprężna jednostka idzie także o krok dalej w zakresie oczyszczania spalin. W tym przypadku działania obejmują:

    • umieszczony przy silniku katalizator magazynujący NOx, służący do redukcji tlenków azotu

    • DPF (filtr cząstek stałych ze specjalną powłoką zmniejszającą również ilość tlenków azotu)

    • katalizator SCR (selektywna redukcja katalityczna z odmierzoną ilością wtrysku AdBlue®)

    • dodatkowy katalizator SCR w podwoziu pojazdu, z osobno odmierzaną ilością wtrysku AdBlue®

    Dane techniczne: wersje wysokoprężne, nadwozie Limuzyna (w nawiasie – Kombi).


     
    C 220 dC 300 d
    Pojemność skokowaccm19921992
    Moc maks.kW/KM147/200195/265
    przyobr./min42004200
    Dodatkowa moc (boost)kW/KM15/2015/20
    Maks. moment obr.Nm440550
    przyobr./min1800-28001800-2200
    Dod. moment obr. (boost)Nm200200
    Przyspieszenie 0-100 km/hs7,3 (7,4)5,7 (5,8)
    Prędkość maksymalnakm/h245 (242)250 (250)
    Zużycie paliwa WLTPl/100 km4,9-5,6(5,1-5,8)5,0-5,6(5,1-5,8
    Emisje CO2 WLTPg/km130-148(134-152)131-148(135-152)

    Czterocylindrowy silnik benzynowy z ISG drugiej generacji

    Swoją premierę w Klasie C świętuje także 4-cylindrowy silnik benzynowy M 254, również współpracujący z drugą generacją rozrusznika z alternatorem (ISG). W rezultacie dysponuje on dodatkowo do 15 kW mocy i do 200 Nm momentu obrotowego. Dzięki funkcji odzyskiwania energii oraz możliwości „żeglowania” z wyłączonym silnikiem benzynowa jednostka jest bardzo efektywna. Mercedes-Benz po raz pierwszy w jednej konstrukcji połączył tu wszystkie innowacje modułowej rodziny 4- i 6-cylindrowych silników benzynowych i wysokoprężnych. Obejmują one powłokę cylindrów NANOSLIDE®, honowanie cylindrów CONICSHAPE® (honowanie trąbkowe) oraz układ oczyszczania spalin umieszczony bezpośrednio przy silniku.

    Zupełną nowością jest segmentowa turbosprężarka z połączeniem przepływowym – to rozwinięcie techniki twin-scroll, zapewniające jeszcze bardziej natychmiastową reakcję układu doładowania. Nowo opracowana segmentowa turbosprężarka powstała w ramach współpracy konstruktorów turbosprężarek Mercedes-Benzz zespołem Formuły 1 Mercedes-AMG Petronas. Ten techniczny transfer do produkcji seryjnej wyznacza nowe standardy w zakresie mocy w relacji do maksymalnej efektywności. Chwilowo moc wersji C 300 (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,6-7,0 l/100 km, emisje CO2 w cyklu mieszanym: 150-159 g/km) może wzrosnąć naweto 20 kW (tryb overboost).

    Dane techniczne: wersje benzynowe, nadwozie Limuzyna (w nawiasie – Kombi)

      C 180C 200C 200 4MATICC 300C 300 4MATIC
    Pojemność skokowaccm14961496149619991999
    Moc maks.kW/KM125/170150/204150/204190/258190/258
    przyobr./min5500-61005800-61005800-610058005800
    Dodatkowa moc (boost)kW/KM15/2015/2015/2015/2015/20
    Maks. moment obr.Nm250300300400400
    przyobr./min1800-40001800-40001800-40002000-32002000-3200
    Dod. moment obr. (boost)Nm200200200200200
    Przyspieszenie 0-100 km/hs8,67,3 (7,5)7,16,06,0
    Prędkość maksymalnakm/h231246 (240)241250250
    Zużycie paliwa WLTPl/100 km6,2-7,26,3-7,2(6,5-7,4)6,6-7,66,6-7,47,0-7,9
    Emisje CO2 WLTPg/km141-163143-163(149-168)151-172150-169160-180

    Skrzynia biegów: automatyczna przekładnia teraz standardowo we wszystkich wersjach

    Automatyczna przekładnia 9G-TRONIC została udoskonalona pod kątem przystosowania do ISG i jest teraz montowana we wszystkich wersjach Klasy C. Silnik elektryczny, energoelektronikę i chłodnicę przeniesiono na lub do skrzyni, rezygnując z okablowania – z korzyścią dla przestrzeni montażowej i masy. Dodatkowo zwiększono efektywność przekładni. Przykład: zoptymalizowana współpraca z elektryczną pomocniczą pompą oleju pozwala zredukować wydatek mechanicznej pompy względem poprzednika o 30%. Ponadto zastosowano nowe, w pełni zintegrowane sterowanie skrzynią, z wielordzeniowym procesorem i nową techniką łączności. Pomijając zwiększoną moc obliczeniową, drastycznie zmniejszono liczbę elektrycznych interfejsów, a waga elementów sterujących przekładnią w porównaniu z poprzednikiem spadła o 30%.

    Równocześnie udoskonalono układ napędu na cztery koła 4MATIC. Z myślą o uzyskaniu rozkładu obciążenia idealnego pod kątem dynamiki jazdy nowy napęd przedniej osi pozwala na przenoszenie wyższego momentu obrotowego. Co więcej, jest on znacznie lżejszy od rozwiązania z poprzednika, przyczyniając się do redukcji CO2. Inżynierowie zdołali również ograniczyć spowodowane tarciem straty w nowej skrzynce rozdzielczej.

    Hybrydy plug-in o zasięgu ok. 100 km „na prądzie” (WLTP)

    Wkrótce po premierze nowej Klasy C do oferty dołączą hybrydy plug-in z napędem czwartej generacji. Elektryfikacja robi wielki krok naprzód, korzystając z tych samych podstawowych silników. Połączenie 129-konnej jednostki elektrycznej i około 100-kilometrowego zasięgu w trybie stricte elektrycznym (WLTP) sprawia, że hybrydowa Klasa C plug-in w wielu przypadkach będzie mogła poruszać się wyłącznie „na prądzie”, bez używania silnika spalinowego przez wiele dni. Najpierw pojawi się wariant z 2-litrową odmianą ultranowoczesnej 4-cylindrowej jednostki M 254, a później – Limuzyna i Kombi z hybrydowym napędem plug-in z silnikiem wysokoprężnym.

    Nowa instalacja wysokiego napięcia jest bardziej kompaktowa, mocniejsza i wyróżnia się znacznie ograniczoną liczbą wysokonapięciowych interfejsów. Integracja energoelektroniki w obudowie przekładni zmniejsza wymaganą przestrzeń montażową, a także upraszcza procesy montażu w zakładzie produkcyjnym. Zwiększenie napięcia systemowego podnosi moc bez potrzeby stosowania przewodów o większym przekroju.

    Silnik synchroniczny z magnesami trwałymi natychmiast generuje maksymalny moment obrotowy 440 Nm, zapewniając wysoką dynamikę podczas codziennej jazdy. Pełna moc jednostki elektrycznej jest dostępna do prędkości 140 km/h, po czym zostaje subtelnie ograniczona.

    Opracowany przez Mercedes-Benz AG wysokonapięciowy akumulator nowych Klas C w wersji plug-in należy do rodziny akumulatorów czwartej generacji. Składa się z 96 ogniw i ma łączną pojemność 25,4 kWh. Z uwagi na wysoką gęstość energii akumulator wyposażono w wewnętrzny układ chłodzenia. Dzięki temu system zarządzania temperaturą może sterować temperaturą roboczą niezależnie od wentylacji kabiny. Oprócz harmonijnej pracy w gorących i zimnych regionach umożliwia to szybkie ładowanie prądem stałym (DC). Nawet gdy akumulator jest całkowicie rozładowany, można go naładować do pełna w ciągu około 30 minut, korzystając z opcjonalnej ładowarki DC o mocy 55 kW. Dostępna jest też standardowa trójfazowa ładowarka AC o mocy 11 kW (w zależności od rynku), służąca do ładowania prądem przemiennym.

    Lokalizacja akumulatora w samochodzie jest korzystniejsza niż w poprzedniku: w bagażniku nie ma już „schodka”. Szczególnie daje się to odczuć w przypadku wersji Kombi. Długość podłogi bagażnika wzrosła tuo 63 mm, do 1043 mm. Pod roletą można bez problemu umieścić wysokie pojemniki czy skrzynki, ponieważ wysokość przestrzeni ładunkowej zwiększyła się o 150 mm, do 732 mm. Pojemność bagażnika wynosi 360 l (o 45 l więcej niż w poprzedniku), a po złożeniu tylnych siedzeń Kombi może pomieścić nawet 1375 l (+40 l). Standardowo zarówno Limuzyna, jak i Kombi są wyposażone w tylne zawieszenie pneumatyczne z kontrolą prześwitu.

    Wrażenia z jazdy: więcej „prądu”

    W związku ze zwiększeniem zasięgu w trybie elektrycznym do ok. 100 km, użytkownicy nowych Klas C plug-in będą mogli pokonywać większość codziennych podróży wyłącznie „na prądzie”. Funkcja odzyskiwania energii, pozwalająca na odzyskiwanie energii kinetycznej podczas wytracania prędkości, została ulepszona w ramach współdziałania z hamulcem hydraulicznym. Moc odzysku energii przekracza teraz 100 kW. Bazując na trasie przejazdu, inteligentna strategia działania aktywuje tryb elektryczny tam, gdzie jest to najbardziej odpowiednie. Uwzględnia przy tym czynniki takie jak dane nawigacji, topografia terenu, ograniczenia prędkości i warunki ruchu na całej planowanej trasie. Pomijając tryb SPORT, kierowca może bezpośrednio wpływać na stopień odzysku energii za pomocą łopatek przy kierownicy; do wyboru ma trzy progi intensywności, w tym tryb jazdy „z jednym pedałem” – po zdjęciu nogi z pedału gazu samochód zwalnia tak intensywnie, że używanie hydraulicznego hamulca nożnego często nie jest potrzebne.

    Ponadto użytkownik ma do dyspozycji program BATTERY HOLD (utrzymuje stan naładowania wysokonapięciowego akumulatora) oraz ELECTRIC (jazda w trybie elektrycznym do prędkości 140 km/h, regulowany stopień odzysku energii, specjalnie przystosowany Aktywny asystent odległości DISTRONIC, aktywacja silnika spalinowego poprzez przekroczenie punktu nacisku w pedale gazu).

    mercedes mercedes c
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Może Cię również Zainteresować

    Nowe BMW i3 pojawi się na rynku w 2026 roku

    14 sierpnia 2025

    BYD prezentuje koncepcję elektrycznego supersamochodu U9 o gigantycznej mocy

    11 sierpnia 2025

    Skyline e-Bike: luksusowy rower elektryczny zintegrowany z innowacją

    8 sierpnia 2025
    Dodaj komentarz
    Dodaj komentarz Anuluj odpowiedź

    Popularne

    Kim jest Zeus z TikToka?

    16 maja 2023
    7.0

    U Fukiera – dobre, polskie jedzenie w europejskich cenach [Recenzja]

    16 listopada 2023

    Pączki Magdy Gessler z cukierni Słodki Słony w Warszawie na tłusty czwartek [Recenzja]

    7 lutego 2024
    Nasze sociale
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    Najnowsze

    Nowe BMW i3 pojawi się na rynku w 2026 roku

    LuxVibe.pl14 sierpnia 2025

    Nowe BMW i3 to nie kontynuacja kompaktowego hatchbacka z lat poprzednich, ale elegancki, w pełni…

    BYD prezentuje koncepcję elektrycznego supersamochodu U9 o gigantycznej mocy

    LuxVibe.pl11 sierpnia 2025

    Chińska marka BYD, poprzez swój luksusowy oddział Yangwang, szykuje ekstremalną wersję elektrycznego super­samochodu U9 —…

    Tysiące hoteli w Europie pozywa Booking.com – czy wielki gracz turystyczny stoi przed poważnym kryzysem?

    LuxVibe.pl8 sierpnia 2025

    Ponad 10 tysięcy hoteli z całej Europy zdecydowało się dołączyć do pozwu zbiorowego przeciwko popularnej…

    O nas
    O nas

    LuxVibe.pl to lifestylowy magazyn o luksusie, stylu życia i pieniądzach. Prezentujemy najlepsze usługi, produkty i miejsca w Polsce oraz na całym świecie.

    Najnowsze

    Nowe BMW i3 pojawi się na rynku w 2026 roku

    14 sierpnia 2025

    BYD prezentuje koncepcję elektrycznego supersamochodu U9 o gigantycznej mocy

    11 sierpnia 2025

    Tysiące hoteli w Europie pozywa Booking.com – czy wielki gracz turystyczny stoi przed poważnym kryzysem?

    8 sierpnia 2025
    Popularne

    Kim jest Zeus z TikToka?

    16 maja 2023
    7.0

    U Fukiera – dobre, polskie jedzenie w europejskich cenach [Recenzja]

    16 listopada 2023

    Pączki Magdy Gessler z cukierni Słodki Słony w Warszawie na tłusty czwartek [Recenzja]

    7 lutego 2024
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Kontakt
    • Media o nas
    • Praca
    • Reklama
    © 2025 LuxVibe.pl

    Wpisz czego szukasz i wciśnij Enter, aby wyszukać. Kliknij Esc, aby anulować.